contenidor -a
1 adj. [LC] Que conté.
2 m. [OP] Recipient de capacitat i formes diverses, obert o tancat, destinat a contenir o a transportar escombraries, runa, deixalles, etc.
L’art com a rebuig. Com a immundicia. Com una escombraria. Allò que no serveix. Definicions del que seria l’art per la societat mainstream actual, on tenim el món de la cultura subordinat al consum, adquirint els preceptes neoliberals de l’economia tecnocapitalista.
Un art inútil, una deixalla creada per ser rebutjada, la impossibilitat del seu consum.
Aquest blog serà una zona lliure i apartada, propera als marges, amb sensació de vertigen. Una mirada a l’infinit i sobretot no guiada per l’actualitat.
Aquests residus seran les creacions d’una obra infinita, amb començament però sense final. Una obra on tot serà tot.
Un espai (contenidor) per a la creativitat per la música per el pensament i per moltes altres coses
“Si necesitamos «cultura» es porque las producciones culturales, los libros, las obras de arte, las piezas de teatro y de danza, las películas... no son objetos que se consumen. Son relaciones sociales encapsuladas en códigos lingüísticos, teatrales o audiovisuales. Por eso, durante este tiempo de encierro nos alimentamos de la energía colectiva contenida en ellas. Entramos en relación con las obras de arte como lo haríamos con otros seres vivos, animales, vegetales o humanos.
O con el sol. El consumo de objetos es casi totalmente pres-cindible, más allá del consumo energético necesario para el mantenimiento de la vida. Incluso en la gastronomía, la mesa alrededor de la que se sientan los que se aman para compartir la comida es más importante que la comida”
B. Preciado, Paul. (2022). Dysphoria Mundi. Ed. Anagrama.